Gruodis

Wednesday, December 01, 2010




Taigi. Atsėdėjau paskutines paskaitas. Liko tik pati baisiausia dalis. Teks rašyti even if it kills me. Labai norėtųsi kaip nors peršokti ateinančias tris savaites ir išlipt sausai nuo mokslų kitoj gruodžio pusėj. Su Kalėdom prieš nosį. Nors, tiesą pasakius, Kalėdų laukti man daug smagiau už pačias Kalėdas. Jau 25-tą dieną į galvą lenda liūdnas susitaikymas, kad kelių mėnesių šiltas ir jaukus laukimas baigėsi. Nauji metai irgi neguodžia, nes ne kokia tai man šventė... 
Žinoma, ne nuo tos pusės čia pradėjau. Viskas dar labai puiku, o aš galvoju, kaip viskas liūdnai pasibaigs... Kol yra saldainių ir muzikos, viskas kontroliuojama. Voveraitės saldainiai man pats Kalėdiškiausias saldainis :) 

3 comments:

  1. as irgi einu is proto del situ saldainiu!

    ReplyDelete
  2. Skaistė12/01/2010

    O praeitą, dar lietingą, dieną Vingio parko eglaitėse mačiau tris voveraites, nebuvo panašios į saldainius, bet užtat greitumu ir žaismingumu žavėjo, skanus vaizdelis :)

    ReplyDelete
  3. aš iš tokio pat buteliuko, kaip pirmoje nuotr., pasidariau norų pakabuką ant kaklo, į vidų įdėjau nedidelį raštelį ir užkimšau kamštuku. Bet pakišai dar vieną puikią mintį, įberti žėrinčių karoliukų !

    ReplyDelete