apie ką?

Thursday, December 02, 2010
Pacanėliai pradėjo bambioškių sprogdinimo sezoną. Binutis labai bijo, kai šaudo. Šiandien palikau jį prie pašto laiptų manęs palaukti, o jis net išsinėrė iš antkaklio ir atbėgęs prie pašto durų tupėjo, kol išėjau.

Šiom dienom retai beturim tokį gerą apšvietimą namuose. Man labai patinka šita nuotrauka :)

Šita irgi patinka. Nors ir apšvietimas netobulas. Po to, kai pradėjau vairuot, visai kitaip vertinu, kai mane kas nors veža. Ypač sutemus per mietą...

O čia aš. Ne įspūdingas debiutas :) Galėjau išsirinkti pačią gražiausią kada nors darytą mano nuotrauką, bet čia turbūt viena iš 10 kada nors apskritai darytų mano nuotraukų :) Brokas man patinka. Kažin kokių pigių narkotikų buvau užvalgius, kai į sklepą lipau...

Mama sudžiovino svarainių. Sirupo irgi gavosi. Man labai patinka, kai iš produkto galima išspausti dar kokius du, tris produktus ir niekas nepakliūva į šiukšlių dėžę. Jokio švaistymo.

Ir The Temper Trap man labai patinka. Teko matyt juos gyvai. Nepakartojama. Būsena, tikriausiai, buvo panaši, kaip ta, kur nuotrauka sklepe :))

No comments:

Post a Comment