Visko po šiek tiek, vol. 3

Wednesday, May 25, 2011
Pingvinas

Suplyšo mamos raktinės užtrauktukas ir jinai jau tuojaus pat, mikliai pasigamino naują. Dabar net negaliu apsispręsti, kuris man labiau patinka...

IMG_2380
Raktine
IMG_2391
IMG_2387
IMG_2384

Jau, turbūt, visi ir taip pastebėjo, bet aš vistiek pranešu naujieną - jau žydi viena iš garbanotiškiausių ir apskritai, labiausiai išsičiusčiusių gėlių. Noriu sukneles iš tokios medžiagos su Irisų raštais...

IMG_2395
IMG_2394

Man labai patinka toks oras. Vieną dieną šviečia saulė, kitą dieną duoda pailsėt. Lietutis nulyja. Labai sveika. Ir žemdirbiams gerai. Aš suinteresuota, kad jiems būtų gerai, o man ką valgyt :)

IMG_2396

Kaimiškų kiaušinių geltonumas beveik akina. O skanumas... seilės bėga.

IMG_2300

Man norisi viską daryti spalvotai.

Margos apyrankes

Trečią dieną iš eilės klausau Beach House - Real Love (it finds you somewhere with your back to it).

4 comments:

  1. Geriu rytinę kavą ir noriu tavo sumuštinio!

    ReplyDelete
  2. gražios tavo nuotraukos ir nuotaikos ir apyrankės :) tavo įrašų visada labai laukiu :)

    ReplyDelete
  3. Aš taip pat su dideliu džiaugsmu skaitau kiekvieną tavo įrašą. :)

    ReplyDelete
  4. rimtai, kaip nerealiai atrodytų violetinių irisų žiedų raštų suknelė !

    ReplyDelete